Náhodná hláška

úterý 26. dubna 2011

Faux pas a stylovky

Tak si tu, na konci světa, večer sedím a poslouchám celkem stylový Rádio 1, který mi nápadně připomíná rádia hrající v herní sérii GTA... Teď přichází jazzík, to bude fajn. Dost už popisování světa, jestli chcete vidět svět tak otevřete oči, od toho tu nejsem. Radši vám řeknu co se mi stalo...
Máte před prázdninama a říkáte si: "jo, jo vytoužený volno je konečně tady... Nebudu se stresovat, nebudu nic řešit a vyčistím si hlavu..." a pak máte první den volna, tak se jen tak flákáte, řeknete si, že přece nebudete sedět doma když máte tak pěkně prodlouženej víkend... Všichni kolem vás blázní kvůli nějakýmu zmrtvýchvstání a vám je to sobecky jedno... Tak se teda sbalíte a vyrazíte na druhej konec republiky za fajn holkou, že se spolu zkouříte a vyčistíte hlavy /dohromady... No tak jsme se zkouřili, máme úroveň takže jedině zaručenej import z Holandska... Za 3 minuty dobrej high stav, dali jsme si velký brko, takže trval něco přes hodinu. Ona nikdy nehulila a já měl zkouřenej pořád strach jestli se jí to líbí, podle všeho (včetně jejích slov) to vypadalo, že ano... Za to hodinu jsem řekl asi 49* "stylovka", snažil se vymýšlet básničky, nesmát se (kousáním do rtu), normálně chodit a tak... Řekl bych, že jsme si to užili, ji chytla trochu paranoia, ale policajtů se nebála, takže ani to nebyla překážka... Už docela slušně zamlklou jsem ji doprovodil domů a sám se vydal přes město... Koupil jsem si (jenom) fidorku a využil služeb MHD. Bylo už po 20. hodině takže řidič si hrál na zastávky na znamení. Já nevěděl, jestli moje cílová zastávka je nebo není na znamení a za boha jsem ve vozidle nemohl najít jakákoliv tlačítka. Vystoupil jsme raději o zastávku dříve a ten kousek došel. Když jsem usedl doma křesla a mrknul na facebook a jabber, jestli je všechno OK a v tu chvíli mi všechno spadlo na hlavu...
Vezměte svou empatii, pokud nějakou máte a představte si: fajn holka, líbí se vám, na nic si nehraje, perspektivní vztah (byť třeba jen přátelskej, takový lidi prostě chcete znát...) a vy jí nabídnete brko a ona souhlasí i přes to, že to nikdy nezkoušela, říkáte si fajn, příležitost, akce, volno... A ona vám pak napíše, že je jí po tom "hodně" blbě. To byla jediná věc, která mi fakt zkazila den. Člověk si pak připadá blbě, když někomu způsobí agonickou noc. 
Na druhou stranu doufám, že si pamatuje i něco z toho příjemného stavu. Každopádně tohle bude muset zachránit pozvání do čajovny, aneb autor zase něco zepsil...

  Jeden fajn nadchod cestou na jedno fajn nádraží... By Harold (Own work) CC-BY-SA-3.0

Žádné komentáře:

Okomentovat