Náhodná hláška

středa 4. července 2012

Něco je špatně...!

Poslední dobou pozoruju jednu zvláštní věc a nevím co ji způsobuje. Lidi mi házej klacky pod nohy, reagujou negativně, dokonce i ti, které jsem dosud považoval za velmi přátelské. Stalo se mi i pár negativních věcí a vážně si nemyslím, že ja za tím karma. Dokonce pochybuju, že by za to mohl můj fyzický vzhled (korunovanej kroužkem v nose), kterej obvykle viním z lecčeho...

Mám spíš pocit, že to pramení z mého chování k okolí, ale sám nedokážu dobře posoudit jestli reaguju agresivně, moc rejpu, nebo se prostě vyjadřuju kysele, každej to asi vnímáme jinak a já se snažím zmíněnými způsoby spíš bránit než útočit. Často se taková nepříjemná věc stane, když si stojím za vlastním, často nepopulárním (nebo dokonce cynickým) názorem. Můžete tolerovat cizí názory jak chcete a stejně budete nenáviděni za ty své, fuck it! Anebo mi možná stouplo do hlavy ego? A jak se někoho zeptat co mu na mě vadí taby mi to sdělil upřímně, tak jak to cítí? Spousta otázek, nový téma, o kterým nemám přehled... Lidi... Super... Budu muset změnit svoje okolí abych nemusel měnit sebe? A je to dobře nebo špatně? Vydržím ještě rok ve stejných podmínkách aniž bych zahořknul? Je možný to vůbec vědět? Jsem ztracenej, nasranej a nechápu co se kolem mne děje... Nechápu ty jemný náznaky lidí, většinou si jich vůbec nevšimnu a když už náhodou ano tak je stejně nedokážu interpretovat. Jestli se mi to jasně nevyjeví tak na to prostě asi nepřijdu. Jsem už zase tak extrémní, že to někomu vadí? A co když vadím extrémním lidem se kterýma se bavím, protože jsem prostě zase na jiným levelu? Já nevim, ty nevíš, my zkátka nevíme co s tím a to je blbý, tahle informace je naprosto klíčová pokud mám dál s lidma alespoň jednostranně vycházet a já nevím jak ji získat, fuck it again. Fuck it completely. Jestli to bude takhle dál pokračovat tak to jednou fakt nedám a kdoví co přijde pak...

Žádné komentáře:

Okomentovat