Náhodná hláška

neděle 21. září 2014

Mimo realitu s BDT

Místo abych se spolu se slečnou Thunder pokoušel o riskantní sebevraždu jsem raději sebral smečku kámošů a vyrazil na západ do Mimoně blbnout v místech, která byla ještě nedávno "zakázaná".
Ale k tomu snad jenom stručnej point roundup z 21. září 2014:
  • Když se v ČŘ opravujou silnice, tak zásadně všude najednou, takže veškerá doprava kolabuje.a na hodinový cestě naberete 30 minut zpoždění...
  • Vyzkoušel jsem si reálnej drag racing s Thunder, dali jsme jim klepec... K nejlepší jízdě mi hrál Rob Dougan - Chateau, měl jsem navigátorku. Na rovný trati. Líbilo se jí to, Chtěla to zkusit. 
  • Sličná slečna se mi zadívala zkoumavě do očí a se zaujetím komentovala jejich barvu, neměl jsem tušení jak reagovat a naneštěstí ji asi nějak znechutilo, když jsem jí řekl, jak svoje oči vidím já... Vyděsila se a utekla, tak snad příště :-(
Taky tu testuju takovou hypotézu...

Žádné komentáře:

Okomentovat